Για πάντα παιδί!

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Χριστουγεννιάτικες Δράσεις 2015 ....(συνέχεια)


    Λίγο πριν τον ερχομό της νέας χρονιάς  και των γιορτών, στο χώρο του σχολείου, τα παιδιά παρακολούθησαν θεατρικό δρώμενο με θέμα: "Και τώρα ... που τελείωσαν τα δώρα;;;", που επιμελήθηκε η Αναστασία Ξηρομερίτου και ο Γλωσσόπουλος Ιωάννης. Η κεντρική ιδέα του έργου ήταν πως δεν έχει τόση σημασία το δώρο, όσο οι έννοιες Αγάπη, Ειρήνη, Καλοσύνη, Αλληλεγγύη, Χαρά, Ευτυχία. Τα παιδιά το διασκέδασαν και έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις!!! 











Έφτιαξαν τον Ρούντολφ στολίδι για το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους!


Η μεγαλύτερη χαρά των παιδιών ήταν η χρυσόσκονη!!!




Τα Αγγελάκια που στόλιζαν το ταμπλό μας μαζί με τον Ρούντολφ!




Τα κηροπήγια μας με ζυμαρικά πάνω στο CD !






Έβαψαν με άσπρη τέμπερα τα γυάλινα βάζα τους.




Να και η όμορφη γατούλα που μας επισκέπτεται συχνά - πυκνά!!!






Η Χριστουγεννιάτικη καρτούλα μας! 
(Επιμέλεια από την συνάδελφο κ. Μαρία)



Στο τέλος, μαζί με τις εργασίες τους, πήραν ένα μικρό γλυκό κέρασμα φτιαγμένο απ΄τα χεράκια μου!






           Χρόνια Πολλά!!!

9 σχόλια:

  1. Τέλεια! Και του χρόνου με ακόμη πιο πολλή φαντασία και δημιουργικότητα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια όλα Ματούλα μου! Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Σοφία μου!!! Καλή χρονιά με υγεία!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα Ματούλα. Και του χρόνου με υγεία, φαντασία και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ΄ευχαριστώ πολύ Νίκη μου να είσαι καλά και ό,τι ποθείς με υγεία το 2016!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστούγεννα και πάλι!!!!!!Χρόνια πολλά Σταματούλα μου,υγεία κι ευλογία εύχομαι στο σπιτικό σου καλή μου!!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή