Για πάντα παιδί!

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Γλυκά κεράσματα!


    Οι ετοιμασίες μας και ο ερχομός αυτής της μεγάλης και λαμπρής γιορτής, δεν στάθηκαν μόνο στις κατασκευές είχε και συνέχεια:


Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα! Είδαν πολλές φωτογραφίες.
      




Διαβάσαμε πολλά παραμύθια:"Τα πρώτα Χριστούγεννα" εκδ. άγκυρα, "Η κυρία Χριστουγεννούλα" εκδ.χάρτινη πόλη, "Το Αστέρι των Χριστουγέννων" της Ευγενίας Φακίνου εκδ. Κέδρος, "Τα Χριστούγεννα του Μπάρμπα" της Disney PIXAR εκδ. Μεταίχμιο και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει  αυτό της αγαπημένης μου φίλης "Μπουναμάδες με μπελάδες" της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη, εκδ.Σαββάλας. 

Επίσης είδαμε σε CD: "Το Έλατο" του Κρίστιαν Άντερσεν και "Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει το αστέρι" του Ευγένιου Τριβιζά.

Χορευτικά δρώμενα σε ζευγάρια.



Τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια μας με την συνοδεία των μουσικών οργάνων.

Παίξαμε με τις λέξεις.


Παραβρέθηκαν και οι γονείς τους για ένα μικρό happening!







 Στο τέλος της μικρής και ζεστής γιορτής, τα κέρασα για να έχουν μια μικρή γλυκιά ανάμνηση.

Καλή χρονιά με υγεία και πολλά πολλά παιδικά χαμόγελα!!!

6 σχόλια:

  1. Και του χρόνου να έχουμε όλοι μας τόσο γλυκά Χριστούγεννα, Ματούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου,πάντα με τον γλυκό σου λόγο! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Εύχομαι το 2017 να σου χαρίσει ό,τι επιθυμείς από καρδιάς!!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλή Χρονιά, δημιουργική, ευφάνταστη , με υγεία και ευτυχία Ματούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νίκη,έχεις ακούσει αυτό που λένε ΄΄πάω με τα φεγγάρια μου΄΄ κάτι ανάλογο μου συμβαίνει κι εμένα αυτή την εποχή χα χα χα!!! Σ΄΄ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις ευχούλες σου! Φιλιά και περνάς καλά!!! :)

      Διαγραφή