Για πάντα παιδί!

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Η κυρία Χριστουγεννούλα 2016

Η ιστορία της κυρίας Χριστουγεννούλας έγινε η αφορμή να μετρήσουμε αντίστροφα τις μέρες πριν τα Χριστούγεννα. Τα παιδιά ευχήθηκαν ζωγραφίζοντας την ευχή τους. Τους είχα πει ότι η ζωγραφιά τους θα χαριζόταν σε κάποιο παιδί μέσα στην τάξη. Έτσι, η δασκάλα ανακάτεψε καλά την τράπουλα και μαζί με έναν χάρτινο Αη Βασίλη, τα έβαλε μέσα στους αριθμημένους φακέλους της κυρίας Χριστουγεννούλας. Η αγωνία κορυφώνεται.....    



Τα παιδιά ζωγραφίζουν και εύχονται 




Εδώ στους αριθμημένους φακέλους παίρνουν θέση οι ζωγραφιές των παιδιών όπου η δασκάλα είχε ανακατέψει.Έλα ντε που έτυχε και δύο παιδάκια  πήραν την δική τους, μαζί με τον Άγιο Βασίλη που θα τους χάριζε η κυρία Χριστουγεννούλα!

Η κυρία Χριστουγεννούλα καμαρώνει και περιμένει τα παιδιά!


Ξεκινάμε λοιπόν...κάθε μέρα που περνούσε ένα παιδάκι χρωμάτιζε την ημερομηνία και έπαιρνε στο σπίτι του τον φάκελο που του αντιστοιχούσε





Ένα φιλί και ένα ευχαριστώ έπαιρναν από τους συμμαθητές τους, για την όμορφη και τρυφερή χειρονομία! 

Άντε και κοντεύουμε παιδιά!!! 
                                   
 Η  κυρία  Χριστουγεννούλα εύχεται Καλές Γιορτές & Χρόνια Πολλά!

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου! Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία!!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι καταπληκτική ιδέα Ματούλα μου; Μπράβο, πολύ μου άρεσε!!! Ευτυχισμένο 2017 Ματούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Νίκη μου δεν άργησα και πολύ χα χα χα!!! Μόλις βρω κι άλλο χρόνο,θα ανεβάσω και τις κατασκευές.... Χαίρομαι που σου άρεσε και σ΄ευχαριστώ πολύ για τις καλές σου κουβέντες! Να είσαι καλά! Καθώς και τις ευχές μου, για καλές γιορτές,και ευτυχισμένο το νέο έτος,με υγεία,χαρά και αισιοδοξία!!! Να τους χαίρεσαι όλους!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η ιδέα σου, Ματούλα μου!!! Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά σε εσένα και την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου για τα καλά σου λόγια!Σου εύχομαι ολόψυχα ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει σε σένα και την οικογένεια σου υγεία,ευτυχία,τύχη και πολλά πολλά χαμόγελα!!! Χρόνια Πολλά και καλά ό,τι καλύτερο γλυκιά μου!!! Σ΄φιλώ!!! <3

      Διαγραφή