Για πάντα παιδί!

Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Η Κυρά Σαρακοστή


     Μετά το ξέφρενο Καρναβάλι έρχεται η Σαρακοστή. Τι είναι λοιπόν η Σαρακοστή; Σαρακοστή λέμε την περίοδο πριν το Πάσχα. Όπως λέει η Θρησκεία μας, αυτές τις μέρες νηστεύουμε, για να μιμηθούμε τη νηστεία που έκανε ο Χριστός στην έρημο. Τα παλιά  χρόνια οι άνθρωποι δεν είχαν τα σημερινά ημερολόγια για να μετρούν τις ημέρες της νηστείας και  έφτιαξαν ένα μετρητάρι. Έπαιρναν ένα χαρτί και ζωγράφιζαν μια καλόγρια, την Κυρά Σαρακοστή. Στόμα δεν της έβαζαν γιατί έκανε νηστεία, τα χέρια της τα είχε σταυρωμένα από τις προσευχές που έλεγε και είχε επτά πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της Σαρακοστής . Ωστόσο κάθε Σάββατο της έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο πόδι της κοβόταν το Μεγάλο Σάββατο.  Έτσι και εμείς σήμερα, με όσα μάθαμε για την Κυρά Σαρακοστή, είπαμε να φτιάξουμε μια ομαδική κατασκευή  για να κρατάμε το δικό μας μέτρημα μέχρι το Πάσχα, με την μόνη διάφορα ότι θα της κόβουμε το ποδαράκι της εβδομάδας κάθε Παρασκευή, μια που το σαββατοκύριακο τα σχολεία παραμένουν κλειστά.












                Καλή Σαρακοστή!!!



9 σχόλια:

  1. Ματούλα μου, μου άρεσε πολύ η Κυρά Σαρακοστή σας! Χαριτωμένη και μες στα χρώματα. Ανοιξιάτικη και νηστίσιμη! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστούμε Νίκη μου,για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια είναι πως τα παιδιά που δούλεψαν στην ομάδα αυτή, με έκαναν πολύ υπερήφανη μέχρι που έγραφαν τους τίτλους των φαγητών!!! Συντόνιζα λίγο τα πράγματα.Βγήκε αβίαστα και ακούραστα.Τόσο απλά χα χα χα Να είμαστε γερές!!! <3

      Διαγραφή
  2. Γλυκούλα και ομορφούλα η Κυρά Σαρακοστή σας Ματούλα μου!!! Και του χρόνου να είστε καλά και να δημιουργείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκούλα και ομορφούλα η Κυρά Σαρακοστή σας Ματούλα μου!!! Και του χρόνου να είστε καλά και να δημιουργείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι όλοι να είμαστε καλά Κατερίνα μου!!! Την αγάπη μου!!! <3

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Εύη μου!!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ και Καλή Σαρακοστή με υγεία!!!

      Διαγραφή